İrem Yakut

İrem Yakut
@forshypnos
Öyle insanlar gördüm ki, her şeyleri eksik de bir şeyleri çok fazla -büyük bir gözden, büyük bir ağzından ya da büyük bir karından ya da herhangi büyük bir şeyden ibaret bu insanlar, - tersine sakatlar diyorum bunlara.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Temiz olan herkese karşı iyiyimdir; ama sırıtan ağızları ve temiz olmayanların susuzluğunu görmeye tahammülüm yoktur.
Kendileriyle çelişen ve onlara acı veren şeye tanrı dediler: sahiden, kahramanlara özgü çok yön vardı tapınışlarında!
"Tanrı öldü; insanlara duyduğu merhamet yüzünden öldü tanrı."
Zordur insanlarla yaşamak, çünkü öyle zordur ki susmasını bilmek.