tt

tt
@foxxlein
*ੈ✩‧₊˚ viva la vidaa, watermelon sugaaarr!! ↶*ೃ✧˚. ❃ ↷ ˊ-
bu ilk kavganın etkisi korkunçtu. ben kavga diyordum ama bu kavga değil, gerçekte aramızda var olan uçurumu keşfetmemizdi yalnızca.
Reklam
ne için yaşayacağız? eğer hiçbir amaç yoksa, eğer yaşam, sırf yaşamış olalım diye bize verilmiş bir şeyse yaşamanın gereği yoktur. ama eğer yaşamanın bir amacı varsa, o zaman amaca ulaşıldığında yaşamın sona ermesi gerektiği de ortadadır.
Alıntı
aslında aşk denince cinsel değil, manevi aşk kastedilir. eğer manevi aşk, manevi beraberlik söz konusu ise; bu manevi beraberliğin sözlerle, konuşmalarla, sohbetlerle ifade edilmesi gerekir.
bu zamana kadar tek ihtiyacım olan şey tamino'nun yeni şarkı çıkartmasıymış,, open.spotify.com/track/4iZxUb2hn...
ya her şeyim ya hiçim, sorma dünya ne biçim bir kördüğüm ki içim, çözdükçe dolaşıyor