tt

tt
@foxxlein
*ੈ✩‧₊˚ viva la vidaa, watermelon sugaaarr!! ↶*ೃ✧˚. ❃ ↷ ˊ-
eğer hatırlamak unutmaksa, o zaman hatırlamıyorum. ve eğer unutmak, hatırlamaksa, unuttuklarıma ne kadar da yakınım. ve eğer özlemek keyifliyse, ve kederlenmek mutluluksa, ne kadar gamsız bu parmaklar bugün, bunları bir araya getiren!
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
seni uzaktan sevmek, aşkların en güzeli... open.spotify.com/track/0UB9JiWD4...
bir çiçek olsaydım eğer mavi anemon olurdum. hem saçlarımla aynı renkte hem de yalnızca bir çiçeğin mitolojik hikayesi bu kadar derinden nasıl etkileyebilir insanı?
sana acımayı öğreteceğim ve sonra en güzel tahammür eden günahımızı sana tembelliği öğreteceğim. sana uzak memleketlerden bahsedenlerin dili tutulsun sana bir incir yaprağına bakmasını öğreteceğim kendi avuçlarının içinde seyahati ve gökyüzünün her yerde mavi olduğunu öğreteceğim.
kan ağlasın iki gözüm ölünce sevemezsem seni...