"Biliyor musun, insan üzgün olduğu zaman gün batımını çok sever."
"Güneşin battığını kırk üç kez seyrettiğin gün çok üzgündün demek ki?"
Küçük Prens buna cevap veremedi...
"Öğleden sonra saat dörtte gelecek olursan ben saat 3'ten sonra mutlu olmaya başlarım.
...
Ancak herhangi bir saatte gelirsen yüreğimi hangi saatte hazırlayacağımı bilemem.Bazı şeyler için merasim gerek.
Kitabı okudum ve fazlasıyla beğendim. Yazarın çok güzel bir kitap yazdığı verilen puandan, kitabın içeriğinden, üslubundan belli oluyor kesinlikle. Biliyorum tabii ki bana düşmez fakat ben her yaş için -özellikle 13 yaş ve altı için- uygun olmadığını düşünüyorum bu kitabın. Ustalıkla ele alınmış bu kitabı yaşıtlarımın okumasını tavsiye ederim. Son olarak birşey sormak istiyorum ama baş kahramanın işlediği suç neydi tam olarak yani giyotine gidecek kadar, 3 kişi ardında bırakacak kadar ne suç işlemiş olabilir? Cevaplarsanız sevinirim...