roxanne

roxanne
@fraisnity
zihinsel baskılar beni öldürüyor.
intihar korkaklıktır ve evet ben korkağım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
onları mutlu edeceğim.
"bunaltıyorsun bizi, sıkıştiyorsun bizi"
sonsuza kadar susmak istiyorum.düşüncelerimden büyük bir nefretle tiksiniyorum.her saniye suç işlediğimi düşünüyorum.annemi üzmek istemiyorum ama bir bataklığın içine batıp duruyorum.kendimi öldürmeyi büyük bir hırsla istiyorum ancak yapamayacak kadar yorgun olduğumu düşünüyorum.bir yandan da korkuyorum ölümden ama kafamdaki ses ölümü hak ediyorsun diyip duruyor.
karşımdaki insanlar hep kendilerini haklı buluyorlar ki öyleler ben de bu yüzden (hep mi hatalı taraf olunur?)kendimi insan olarak görmemeye başladım ve kendime bir çıkış yolu buldum çünkü sürekli suçlu olmak beni gerçekten tuketiyordu.cikis yolum da eğer ölürsem benim değerimi anlayacaklari dusuncesiydi.(kendimi tiksinmeye layık böle gormuyorum çünkü öyleyim)