Annesine karşı saygısı olmayan insanlar, gelmiş "kadına şiddet hayır" diyor. milyonlarca mesaj da atılsa katirliyon tweet de atılsa cözüm olmayacak.
Erkekler hiçbir zaman adabından ayrılmamalı, evin reisi olduğunu unutmamalıdır, kadınlar da hürmettir.. baskalarının özentisi olmamalıdır.