Sıdıka Altay

Sıdıka Altay
@fredoom_87
İncindim anne hem de hiç düşünemediğim kişi incitti beni babam
öğretmen
lisans
Şanlıurfa
suruç
Eylül 2021 tarihinde katıldı
biten nefesler
BiTEN NEFESLER Ne yaralar aldı diyarlar Bir yığın hayal bıraktığı gerisinde sadece bir nefeslik ile yaşamaktı Oysa ne acılar dilsiz kaldı gerisinde Maziye kaldı bu kavuşma belki mahşere Yüreğin yangını sabreder mi hiç Ölümün soğuk sesi yankılandı yüreklerinde Bir nefessizlik bıraktı gerisinde Bir haykırış, bir veda belki de bir ölüm; İnanılması güç olan yürek burkan bir veda Sesiyle ses olamadık belki onlara Yitip gittiler belli ki öylesiye ölesiye Sıdıka ALTAY
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
hüzün yaprağı
HÜZÜN YAPRAĞI Oysa sadece bir can mı ? Sende var olan Canını yakan yar mı ? Bu kadar asıl olan Bu aşk-ı bezirgan mı ? Söylesene hüzün yaprağı . O zaman susmak mı ? Hayale çözüm olan Bir yüreğe yazılır mı ? Derdine zehr eken Bu derdi zemher mi ? Söylesene hüzün yaprağı . Sıdıka ALTAY
Gökyüzünde unutulanlar,unutanları asla unutmazlar ,ümidi olan insanı kıracak yürek yaşamaya değmeyeceğini bilir vazgeçilen bir ömür milat olmaya değecek güçte olmadığını bilir yeşertmeye çalıştıkça virane olana ömür demekten geçeceğini bilir .
Bekleyiş
BEKLEYİŞ Bilir misin otogarda bekleyişin sesini O kadar Özlem ve hasret biriktirir ki içinde … Bazı gidişleri hüzünler barındırır ,bazılarını kavuşma uktesi alır … Çok zordur o bekleyişler ,o sesler Sana ses olan şeyleri hatırlatır .özlemlerini sevdalarını … Seslendirir içinde bir zamanlar sana ait olan hisleri … Çaresiz ayrılışlara şahit olursun ,özlemleri ağlarsın … En çok hissettiğini yaşatır sana gülüşlerin varsa mutluluk busesi kondurur yanaklarına Yüreğinin uçsuz bucaksız yerine … Hasretlerin varsa ağlatır ,yüreğine dokunur … Acılarına.. En kararsız zamanlarına eşlik eder Umutsuz yaşamlarına çoğu zaman Sıdıka ALTAY
susamadıkların
SUSAMADIKLARIM Birbirine fısıldayan yaprakların arasından , Seçtim seni kalbimin en derin yerinden , Esinledim seni . Sana haykırışlarımın yetmediği yerde kaldım Uzak. Denizin en dininde yosunlara takılmış Yaşadım… Sensizliğe olan kokunu . Seni,bizi sustum , her iç çekişlerimde İçimde kalmasın diye konuştu sesin , Bağırmaya gücüm yetmedi , duyurmaya kendimi Sen ,seni konuştun ben bizi sustum , Sen kendin idin ben ise bize aittim . Sıdıka ALTAY