ÖZGÜRLÜK
Özgürlüğümüz,
nerde kendimiz olmadan alındılar mı Hayallerimiz hani,
nerde tutamayacak kadar uzağa mı uçtular bize düşen yalnızlık masallarına dalmak mı oldu .
hayatımız bir çöl sıcağında kayboldu ,
yarınlarımız sevgi çiçeğimiz hani ,
nerde mutluluk fidanlarım ,özgürlük kuşum
Onlar da mı bırakıp uçtular .
gittiler mi benden daha masallar anlatacaktım size gülüşleri ömre bedel çocukların gamzelerinden bakacaktım hayata .
Belki Bir Van kedisinin renkli gözlerinden bakacaktım,
Ağrı dağının zirvesinden ,Batman’ın Hasankeyfinden,
Erzurum’un Palandöken dağından bahsedecektim renkli gözlere gamzeli gülüşlere…
Mısırların uçlarındaki püsküllerden,
Karagül’ün gölgesinden,
pamuk tomurcukların açtığı çiçeklerden
her şeyden …
bana bize doğaya ait olan insanlığa ait olan çok şeyden …iki kuş cıvıltısından anacağım özgürlüğü kaybedilen özgürlüğü.