Feyza

Aşırı seven kadınlardan pek azı sadece var oldukları ve yaşadıkları için sevmeyı ve sevilmeyi hak ettiklerine samimiyetle inanırlar.
Sayfa 40
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Duygusal açıdan acı verici bir olay yaşayıp kendimizi bunun bizim hatamız olduğuna inandırdığımızda, aslında durumun kontrolümüz altında olduğuna inanıyoruz demektir.
Sayfa 31
Bir kadının diğer kadınların hayatındaki acıya sempati ve anlayışla yaklaşabilirken kendi içindeki acılara kör kalabilmesi hayatın ironisidir.
Sayfa 12
Yarattığı tatminsizlik ve acıya rağmen "aşırı sevmek" o kadar çok kadının başından geçen bir deneyimdir ki tüm yakın ilişkilerin böyle olması gerektiğine inanır hale geliriz.
Sayfa 9
… İki ay önce zamanda yolculuk imkansızdı. Her şey öyledir. Öyle olmayana dek.
Sayfa 367