Neden seri katil ordusu diyorum biliyor musun? Kadın cinayetlerinin her gün ama her gün işleniyor olması değil tek sebep. Erkekler tıpkı filmlerde gördüğün seri katiller gibi önceden çalışıyor cinayetlerini. Sadece cinayeti nerede, nasıl işleyeceğini tasarlamıyor, asıl mide bulandırıcı olan dava sürecinde nasıl davranacağını da tasarlıyor. Nasıl ifade verecek, kadını neyle suçlayacak, hangi hafifletici sebeplerden faydalanacak ve hatta ne kadar yatacak…
Böylelikle topluma bir mesaj vermiş oluyor tıpkı bildiğimiz seri katiller gibi…Bizim seri katil ordumuz da 'biz erkekler kadınları, karılarımızı, sevgilerimizi dilediğimiz gibi öldürürüz, parçalarız gömeriz, yakarız bu da böyle biline' hep bir ağızdan bunu demiş oluyor.
"Seri katilimiz yok ama seri katil ordumuz var."
"Ordumuz?" diye kestim sözünü.
"Seri katil ordumuz, yani siz erkekler. Sürekli kadınları öldürüyorsunuz. Seni de ayırmıyorum bak, dilediğin kadar üstüne alınabilirsin. Sevgililerinizi, kız kardeşlerinizi, eski karılarınızı, kızlarınızı ve hatta annelerinizi öldürüyorsunuz. Sizleri durduramıyoruz."