wisteria

Görünen o ki bolluk çağı, ruhun açlığını gidermiyor.
Reklam
İnsan yalnızlaşıyor. Şöyle dikkatlice etrafınıza bir bakın. Kaç kişi bir diğerini dikkatle dinliyor? Kaç kişi gönlünden geldiği gibi meramını ifade edebiliyor? İnsan dili kötürüm ve kekeme bir hal almış durumda. Televizyonun uğultusu, cep telefonunun zırıltısı, hayatın telaşı, sahici bir konuşmayı giderek imkânsız hale getiriyor.
Sevilme açlığının açtığı yaralar narindir.
Mesafe ve kayıtsızlığın zırhıyla, hayatın mızraklarından korunanlar...
Hayat hep kendimize doğru bir yolculuktur.
Reklam