Kibrinden önünü göremeyenler her zaman duvara toslar.
Kaybetmedim hiçbir zaman dürüstlüğümü ama dürüstlükten çok kaybettim.
Takibe takip yapıyorum.
Kendimce yazıyorum.Alıntı yapabilirsiniz.Paylaştıkça fikirler zenginleşir.
DİB
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bize kalmayacak dünyada sanki herşey bizimmiş gibi davranıyoruz.Acaba herşeyin maliki olan Allahı tanımıyor muyuz da herşeye benim mantığıyla bakıyoruz.Eninde sonunda elindekiler gidecek sen gideceksin ama baki olan sen misin ki bu kadar plan yapıyorsun ey insan...
Dünya ne kadar boş eskiden evlerin etrafında sohbet muhabbet eden insanların hepsi toprağın altında ama geçmişte yaşananlar baki kaldı.Ama oradaki insanlar artık yoklar her ne kadar hatıralar orada kalsa da geriye kalacak olan şey beton yapılar onlarda sağlamsa yıkılmaz değilse onlardan birer toz tanesi olmaya mahkumlar ama en azından insanlar gibi nankörlük etmiyorlar...