Serkan çangal

Serkan çangal
@fscangal
Mevsimlere Sor
mevsimlerden sor beni sor Eylül’e anlatsın sana nasıl beni darmadağın ettiğini tutup yerlere nasıl serdiğini... Kasıma sor.. Boynuma geçirdiği o dikenli sevda kement' inin yara izlerini Aralığa sor mesela vefasızlığın geçmek bilmeyen şiddetli soğuk işkencesini Ocağa sor.. sessizce basıp geçen selamsız günlerin bana içirdikleri hasret zehrini.. Şubata sor... Parmak uçlarımda eriyip de saçlarımda erimeyen karların sebebini.. Marta sor.. soğuk kış gecelerinin bedenimde bıraktığı kapanmayan yara izlerini.. Ayazdaki cehennemimi.. Nisan söylesin sana .. sensiz neden hiç filiz vermediğimi Mayıs da şarkılara katılıp neden çiçeklenmediğimi... Bir de bana sor sessizliğimin sebebini sensizliğin bedelini biliyor musun? Kelebeklere özeniyorum bazen
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yahu kadın !!! Ben seni darmadağın seviyorum, Nedir bu derli toplu olacağım derdi ? Saçın dağınıkmış, Üstün başın berbatmış, Yüzün gözlerin yorgunmuş, Bunlardan bana ne ? Geceler boyu yüzüme gözüme bulaşan başkası sanki ! Ben seni benim dağınıklığıma karışasın diye sevdim… Hangi ağacın bir diğerine karışmış kökleri düzgün ki ? Hangi dağ bir öbürünün hizasında ? Hangi göl kıvrım kıvrım değil ? Hangi bulut öyle, onlar kadar dağınık ? Onlar kadar güzelsin diyorum, Uzayan gölgem ol, Karanlığınla bile dokun, yeter diyorum, Dinletemiyorum…!!! Can YÜCEL
Şiir
Ayrılığın resmini çizdim sarı odalara Yüreğimi soğuttum zemheri ayazında Sonra uzun uzun Rüzgarın gülüşünü seyrettim çaresizce Ve gecenin en koyulaştığı yerde Ölümü kucakladım masmavi yüreğimle
Bazı adamlar, incitmeden sevemezdi.. Kırardı, dökerdi, yangınlar bırakırdı arkalarında.. Bazı adamlarsa, tüm geçmişi unutturur, parmak uçlarından öperdi.. Cemal Süreyya
Şiir
Sevmek...''Özlediğinde üşümekmiş..''Sol yanında bir ateşin içten içe yanmasıymış.....Canından can giderken, Elinden bişey gelmeden sessizce izlemekmiş sevmek..Sevmek tüm güzelliklerin onun olması için sessizce YARADANA yalvarmakmış...!