📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Âşık olmak anlık bir şey. Birden her şeyin çok parlak göründüğü, birden en pastel renklerin bile ısınmaya başladığı, birden tüm yemeklerin çok daha lezzetli olduğu bir an bu. İnsan karar vererek aşık olmaz. Sadece bir bakar olmuş."
Hayat boyu o boşluk olmak hissi var birde. Ya fazla pay bırakılan ya da taşırılan bir türlü “tam” olamayan o boşluk olmak… Sen bir tutama muhtaçken etrafında ki yığınlara bir şeyler tıkıştıranlar var. Halbuki az kalmıştı tamamlanmana tamamen boş olsan eyvallah “ümit yok” der avunurdun ama bu apaçık vazgeçmişler demek değil mi? Seni görüp kıyıdan köşeden geçip gidenler var. Sağolsunlar