Rabia

“ Onlara gökyüzüne bakabildikleri sürece çarenin ve ümidini varolduğunu öğretsek ama her şeye rağmen ümidin fazlasının hastalık olduğunu öğretsek.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dilek
Titriyordum, Sanki köpekmişim gibi, Sanki tok iti doyurup beni görmezden gelmişler gibi titriyordum. Seviyordum, Ve bundan rezilce korkuyordum. Ölüyordum , Ve neye üzülsem ölümüme ağlıyordum… Tanrı aşka vücud verse İlk ben dokunmayı dilerdim Bu dileğin günahkarı olur Dokunduktan sonra tövbekarı oluverirdim. Ölümüm bundan olur, Ve neye üzülsem ölümüme ağlardım…
“Babalar gidince kimi seversen gidiyor ondan sonra.”
Konuşmak istiyordum, birilerine içimi dökmek istiyordum… Bugüne kadar ilk kez böylesine şiddetle ve ısrarla anamı babamı düşünüyordum. Yüreğimde bir acı, bir sızı yer etmişti.
Bir yerlerde yeni ve güzel bir şeyler vardı ama sanki ben bezginlikle her şeyin dışında duruyordum.