📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Titriyordum,
Sanki köpekmişim gibi,
Sanki tok iti doyurup beni görmezden gelmişler gibi titriyordum.
Seviyordum,
Ve bundan rezilce korkuyordum.
Ölüyordum ,
Ve neye üzülsem ölümüme ağlıyordum…
Tanrı aşka vücud verse
İlk ben dokunmayı dilerdim
Bu dileğin günahkarı olur
Dokunduktan sonra tövbekarı oluverirdim.
Ölümüm bundan olur,
Ve neye üzülsem ölümüme ağlardım…
Konuşmak istiyordum, birilerine içimi dökmek istiyordum… Bugüne kadar ilk kez böylesine şiddetle ve ısrarla anamı babamı düşünüyordum. Yüreğimde bir acı, bir sızı yer etmişti.