Tilbe

Tilbe
@ftalkan
Çölde hayat olduğunu, gökyüzünde yıldızlar olduğunu ve insan hayatının özünde bulunduğu için kabile muhariplerinin savaştıklarını anlayacaksın. O zaman hayat bir bayram, bir şenlik olacak; çünkü hayat, yaşamakta olduğumuz andan ibarettir ve sadece budur.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Reklam
Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Çünkü ben ne geçmişte, ne de gelecekte yaşıyorum. Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Onun öğrenme tarzı, benim öğrenme tarzım değil; benim öğrenme tarzım, onun tarzı değil. Ama o da, ben de kendi Kişisel Menkıbe'mizi arıyoruz; bu yüzden ona saygı duyuyorum.
Sayfa 73·Kitabı okudu
"Bu şeyleri öğrenemeyecek kadar yontulmamış bir ruhu olmalı," diye düşündü.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Reklam