Kitabı ve yazarı ınternetten tesadüfen görüp aldım. Yazarı kimdir deyip bakınca önyargılı bir şekilde genç bir yazardan tarihi bir eser deyip kuşku ile başladım. Tabi başlamam ile bitmesi bir oldu harika bir kitap
Son zamanlarda okuduğum en akıcı romanlardan birisi diyebilirim. Kurgu yapısı olayların birbiri ile ilişkisi yazarın üslûbu derken kitap sizi içine çekiyor ve soluksuz okutuyor kendini