Öncelikle Kuranı Kerimden bir sureyi, Hz Yusuf'un kıssasını anlatan kitabı severek okuduğumu belirtmek isterim. Yusuf aleyhisselamın hayatına illaki bir ucundan aşinayız ama bunu Kuranın dilinden ayet ayet açıklanmış olması ve bunu da normal bi okurun rahat anlayabileceği şekilde olması çok güzel. Şahsi tefsir okuma denemelerim oldu ama dilin ağırlığı ve dümdüzlüğü bunu sürdürebilmemi engelliyordu. Ama bu kitap öyle değildi. Çok rahat ve akıcı bi dili var bence. Aynı zamanda açıklayıcılığıyla da benim gibi bu alanda zorlanan insanları teşvik edebileceğini düşünüyorum. Şahsen beni etti yani.
Ben Fatma Bayram hocanın dilini sevdim. Muhtemelen okuduğum tek kitabı olarak kalmayacak.
İnşallah kitabın içinden(kıssadan) çıkardığım derslerimi de hayatıma uygulayabilir ve sürekliliğini sağlayabilirim.