Fatıma Daşkıran Memur

Sevmek bu kadar basit mi??
Bakın sevmek öyle cümlelerde filmlerde gördüğünüz gibi bir şey değil. Yani öyle birkaç sevgi mesajı, birkaç gece, birkaç sahiplik fotoğrafları falan öyle değil. Daha farklı. Mesela onu görünce hızlanan kalbiniz, her adımda ona yaklaşma, onu görme hissidir sevmek. O adımları onun için atmaktır. Bir sokak arasında elini tutmak, sarmaş dolaş olmak değildir sadece. Benimsin diyebilmenin dışavurulmuş halidir sevmek. Aişe annemizin peygamber efendimize Yâ Resûlallah bana olan sevgin nasıldır? sorusuna Efendimizin "Kördüğüm gibidir" demesidir. Ya Resûlallah kördüğüm nasıldır sorusuna; Efendimizin "İlk günkü gibidir" demesidir. Sevgi sadece sözlerle ifade etmek değil, davranışlarla da bunu hissettirmektir. Efendimizin, Aişe annemizin su içtiği bardağı alır, onun ağzını değdiği yerden içerek sevgisini göstermesidir. Birlikte fotoğrafı olmadığı halde, “olsun, ben onu hayal ediyorum... varmış gibi davranıyorum” demektir, sevmek. Üstünden günler, aylar, yıllar geçmesine karşın nefretle değil, hala, her şeye rağmen ilk günkü gibi bakabilmektir. Kokusunu kilometrelerce öteden alabilmektir. Damarlarında akan kanda hissebilmektir, sevmek. Öyle çevresindeki üç beş insandan kıskanmak değil demek istediğim. Esip tenine vuran rüzgardan kıskanmaktır, sevmek. Keşkelerde değil, iyi ki’lerde saklayabilmektir. İhtişamlı sevmeleri geçelim. Sadelikle sevelim ama sevelim. Sevildiği için kendiyle onur duymaktır, sevmek. Bir meyvenin olgunlaşmasını beklemek değil, düşüp onun toprağına karışmaktır. Sadece sevinçlerine, kötüsüyle iyisiyle her anında yanında olmak, olmasan da yanındaymış gibi hissettirmektir, sevmek. Onu hep yanında istemek değil, kötü anında bile bir adım uzağında olduğunu hissettirmektir sevmek. Yalnız siz sevmeyi değil, sevginin anlamını
Fatıma Daşkıran Memur
😅 Hümeyra kardeşim Allah gönlüne ferahlık vermekle birlikte çektiğin hasretin vuslatını yakın kılsın inşallah. Nasıl sevmektir o maşallah..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bakire kadınlar istiyorsunuz çünkü cinsel performansınızın kıyaslanmasını istemiyorsunuz.Edilgen ve tecrübesiz kadınlardan eş istiyorsunuz, çünkü hizmetinizi yaparken sözünüz geçsin istiyorsunuz. Her kadın bedenine hakkınız var gibi bakıyorsunuz, sahip olduğunuz kadınlara da başka erkekler aynı şekilde bakacak diye kadınlara hayatı zehir ediyorsunuz. Ben sana güveniyorum da çevreye güvenmiyorum diyenleriniz az değildir. Aşağılık kompleksinin adı oluverir kıskançlık, kıskançlığı sevgi yapan geri zekalılık. Özgür düşünen, güçlü, kişilikli kadınlardan korkuyorsunuz, çünkü ne kadar aciz olduğunuzla yüzleşmekten kaçıyorsunuz. Bir erkek her haltı yediğinde görmezden geliyorsunuz, ama bir kadın ''bedenim benimdir sana ne dese'' adını çıkartmaktan hiç gocunmuyorsunuz. Ahlakı kişilikte kaybettiniz, kadının apış arasında arıyorsunuz. Namusunuzu kadın kazandırır, nasıl bir erkek olduğunuz kadına göre ölçülür. Utanmanız ancak karınız "namussuzluk" yaparsa olur. Ödünüz kopar o yüzden tam bir tahakkümcüdür ruhunuz. Faşizm sizden başlıyor, zihniyetsizliğinizden farkedin. Sahi yaa siz erkek kalanlar, hala insan olamayanlar, cinsel organından yukarı çıkamayan kafalar, siz bu dünyada niye varsınız? Cahillikle övünen tek canlı olmak, kendinize nasıl bir hakarettir biliyormusun uz Beş bin yıldır Kadın; Kölenin kölesi. Ücretli kölenin evdeki hizmetçisi. Köylünün Namusu. Küçük Burjuva Aydınının içki sofrasında mezesi ve ilişki albümünde yeteneğinin övüncesi. Kapitalist pazarın Cinsel metası. Dindarın kapatması. Tanrının Şeytanı. Erkek Avcıların Gülü, Sözde Aşk Meleği . Oysa o , insanı "Rahminde" varedip, yaratanı ! Emzireni, Emeği ile büyüteni, yani insan toplumunun sahibi... "John Saul" 👉✔️ instagram.com/isimsiz_1_kadin...
Kadın
Fatıma Daşkıran Memur
Yazdıklarınızın doğruluk payı yüksek olsa da tesettürlü hanımların müstehcen konuları gereği yokken aleni bi şekilde konuşması bence çok nahoş. Bırakalım bazı şeyler de dilimizde yer etmesin..
Karınca olsaydık manzaramız … 🐜 🐜. 🐜. 🐜 🐜. 🐜. 🐜
Fatıma Daşkıran Memur
Emirgan korusu karıncaları bunlar sanırım 😄