Gece inmiş şehre,sadece şiir merhem olur gönlümün karasına şimdi.
Birbirine kırgın duvarlar, insanlar ve gölgeler.
Şimdi ne yazsam da geçse kalbimin küsü?
Batı hayranı olan , çocuğunun sorunlarıyla asla ilgilenmeyen bir aile ve bu ailede hristiyan ve farklı dinlerden olan çok katı dadılarla büyüyen bir çocuk.. Sonrasında ise yaşadığı kötü çocukluktan kaynaklanan şiddetli korkular ve uzun yıllar süren psikolojik rahatsızlıklar ve gerçek İslamı tanıması ile iyileşme süreci.. Ayşe Şasa çocukluğunu ve sonraki sürecini okuyucuyu fazla sıkmayarak röportaj şeklinde yazıya dökmüş. Ben büyük bir ilgi ile okudum. Farklı hayatları okumayı sevenlere naçizane tavsiyemdir ..