Yakin bir dostumla beraber okumaya karar verdiğimiz ve sanirim çoğu yerinde aynı duyguları hissettiğimiz kitap.
Dakikalarca düşünüp incelemeye nereden başlayacağımı bi türlü bulamadım. Bir kitap değil gerçek bir esarete satırlarda tanık olduk. En azından zulümleri duyururum düşüncesiyle Suriyeye gidip esir düşen Adem Özköse, yol arkadaşı Hamit Coskunla suriyenin zindanlarında tanık oldukları zalimlerin mazlum insanlara yaptığı insanlık dışı işkenceleri anlatmis.
Satirlarda okumak bile bu denli etkiliyorken yaşayan insanların hislerini düşünemiyorum. Biz özgür bir ülkede yaşarken dünyayı bundan ibaret zannediyoruz ama dünyanın her yerinde insanlar adı farklı zindanlarda aklımızın hayalimizin almayacağı insanlık dışı işkenceleri yaşıyor. Bir nebze de olsa onlara tanık olabilmek o zalimlerin yaptıklarına şahit olabilmek için okunabilecek Gerçek bir esaret hikayesi.