İnancın yaşama dönüşme şeklidir kitabin özeti benim için..Allah için yaşanan bir ömür nasıl olmalı,olabilir bunu okuyorsunuz sayfalar boyunca..İlim,irfan ve Allah için cihat edebilmek nasil bu kadar anlamlı olur onu çok güzel özümsetiyor kitap...Dili çok basit,anlaşılır ama okunmaya değer bir kitap diye düşünüyorum...