Benim yaşımdakilerin sürekli cep telefonları ile falan uğraşıyor olmalarından şikayet edenler; o beylik lafları, o bayat nasihatları, o hedef gözetmeksizin salladıkları nutukları, asıp kesmeleri bir kenara bırakıp " Gel şu muhabbet geyiğinin boynuzlarını beraber cilalıyalım. Biraz sohbet edelim" deseler belki de sorun çözülecekti.