Beraber yola çıktığım kimseyi yarı yolda bırakmadım.Yolun başında söylediğimden yürürken zoru görünce caymadım. Kimsenin gönlünde yük olarak kalmadım. Kalbini bile isteye kırmadım, belirsizlik içinde bırakmadım. Bu yüzden vicdanım rahat, isterim benim gibilerin gönlü bahar olsun.
Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı, kimseden güzel,kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok. Kimse için en değilim , daha değilim . Bu devasa iddiasızlığın bana verdiği özgürlüğün hastasıyım.