Kardelen

Kardelen
@ftmst
Bazı ruhlar evvelden aşinadır birbirine... -------------- Kişisel bir direniştir özlemek... -------------- NAMÜTENAHİ *ZAMANSIZ* ----————— Önemli olan güzeli sevmek değil, güzel sevmek… - - - - - - - - - - İyilik iyidir :)
Şu kadar söyleye­yim bozkırın Eskişehir’i, Türkiye’nin kültür başkenti oluyor. Orkestraları, konserleri, tiyatrosu, daha doğrusu tiyatroları, hatta operalarıyla...
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Halay bilmeyen köylü de dans bil­ meyen şehirli de müreffeh yaşasalar bile hayatın tadını çıkara­ mıyor demektir.
Alıntı
Hiç değilse bir enstrüman çalmayı bilmek, çocukların da öğrenmesini sağlamak gerekir. Önemli olan onu çok iyi çalmak değildir. Bu süreçte müziği dinlemeyi de öğreniyorsun. Bu, hayatınız boyunca sizinle gidecek bir bilgidir.
Alıntı
Operayla yeni tanışacak gençlere ne önerirsiniz? İtalyan operasını katiyen ihmal etmesinler. Verdi, Do­ nizetti, Puccini... Söz konusu operaysa, ben hayatın tadını çıkarmak için Verdi ve Puccini’yi; İtalyanların dışında da Mozart’ı tercih edenlerdenim.
Alıntı
Operada üç ismi dinlemeden olmaz; Verdi, Donizetti, Puccini, Ben bunların arasında Verdi'ciyim. Rusların da operaları iyidir amd onların esas balesini bilmek gerekir. Hiç olmazsa Çaykovskl'nin Kuğu GölUnü ve Fındıkkıran'ını izlemek, bir yerde çaldığında tanımak gerekir.
Alıntı