Terketmedi sevdan beni
Aç kaldım,susuz kaldım,
Hatun,karanlıkta gece,
Can garip,can suskun,
Can paramparça....
Ve ellerim,kelepçede,
Tütünsüz,uykusuz kaldım,
Terketmedi sevdan beni...
Evet bir kitabında sonuna gelmiş bulunmaktayım.
Başucu kitabım olduğu için uzun süre bitirmedim ve sindire sindire okudum.
Kitabın içeriğine gelecek olursak K.’nin bir sabah birden davalık olmadı ile başlayan yanlış izlenilen hukukun ve bu yanlış hukuk karşısında çaresizce çırpınan bir karakter anlatılmaktadır.Benim kitapta en çok beğendiğim yer bekçi ve taşralının hikayesiydi.
Okuyacak kişilere şimdiden iyi okumakta dilerimm...