fatma

fatma
@ftmyl_
Gecenin sessizliğinde sarı sayfaların haykırışlarına tutsak...
'Hepimizin içinde adını koyamadığım bir şey var, işte biz oyuz.'
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'Bir gün gözlerim yeniden görmeye başlarsa, başkalarının gözlerinin içine bakacağım, ruhlarını görecekmişim gibi. '
"Son zamanlarda yapamadıklarını duydum, hiçbiri artık yaşlanamıyormuş. "
"Dünya anlamını tümüyle yitirmişse gözyaşlarının bir anlamı kalır mıydı? "
"Her yaşam vaktinden önce sona erer. "