fatma

fatma
@ftmyl_
Gecenin sessizliğinde sarı sayfaların haykırışlarına tutsak...
İnsan eski alışkanlıklarından kolay vazgeçmiyor, hatta onları çoktan unuttuğumuzu sandığımız bir an gelse bile.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Aslında körlük, umudun tükendiği bir dünyada yaşamaktı."
"Korku her zaman iyi bir akıl hocası değildir. "
"Keşke ben de ağlayabilseydim, her şeyi gözyaşlarımla söyleyebilseydim, anlaşılayım diye konuşmak zorunda kalmasaydım. "
'Sözlerin işe yaramadığı anlar vardır.'