Hepimiz bu çağın insanıyız. Ancak hepimiz bu çağın nimetleriyle doğmadık. Bizden sonraki nesilinde övünceği şey bu çağda ceplerini haksızca dolduran, sermayeye çöken atalar olmamalı.
İnanmak zorundaydım bir varlığa ya da bir yaratıcıya. Bunca kötülük karşısında insanoğlunun kılı kıpırdamıyordu. Ama biri bizi yargılmalı ve hatta cezalandırmalıydı. Varlığa dair küçük bir umut, en azından bunun için olmalıydı.