Morali kırık bütün genç kardeşlerime, ciğerparelerime, sevgili gençlerime, sevgili kızlarıma.. Hepsine hitap ediyorum. Allah rızası için şunu unutmayınız; "Sen mü'minsin. Mü'min, Allah'ın Cennetine girmeye layık insan demektir. O zaman sen dün moralini bozucak birşeyle karşılaştın ya, moralsiz duruyorsun ya, sana diyorum ki; Sen saf bir altınsın, sen demir değilsin ki paslanasın. Hangi bela Allah'ın kudretinden büyük olabilir ki? Nureddin Yıldız hoca
Duygu ve Düşünce
SELAM SELAM SELAM Hayattan çıkardığım dersler pt2. için hazır olduğumu düşünüyorum 🙏🏻so let's get started!?!! Yazılan her şeyin kişisel görüşlerim olduğunu söylemeye gerek var mı??? Eğer varsa, merhaba ben içinizden biriyim ve düşüncelerimi anayasaya tasimaniz için sizlerle paylaşıyorum fln.. HERRR NEYSE! 1-Yeni bir ortama girmiş kendi halinde bir kizsaniz🚺 bilmeniz gereken bazı detaylar var: Eger baskın, ne dediğini bilen, omurgalı(real), kesin ve net düşünceleri olan biriyseniz o ortamda ilk olarak gelişimden uzak erkekler sizden nefret edicektir. Bu insanların sizden nefret etmesi ihtimaller dahilinde sadecesevmeyedebilirler🙏🏻 tabii ki kimse sizi sevmek zorunda değil ama siz onların sizden özellikle uzak durduğunu çok rahatca hissedebilir ve görebilirsiniz🗿🤏🏻 Bu sizin canınızı sıkmasın çünkü bu ortamdaki gerçek bilinclileri rahatça diğerlerinden ayirabilmenizi sağlayacak!!!🥳 Tam tersi şekilde gelişime açık herkesin sizinle iletişim kurması olası🥹 2-Bu hayatta hiç bir şeyin en iyisi olamayacagin düşüncesi beynine doğdugu an self-love olayının tamamlanma evresine kolayca ulasabilirsin!! Moralini ve motivasyonunu bozma, yaptığın her şeyin kendin için olduğunu düşünebiliyorsan tebrik ederim sınavı geçtin!!!👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🫦🌹 3-Insanlarin çekici gelmesiyle sadece dikkat çekmeleri arasında ki ayrımı yapamıyorsan, kurduğun ilişkilerden çabuk sıkılman çok olası ve normal, bunu duzeltebilirsin🫂 (orsbcc) Bunun farkındalığına vardıktan sonra senin için insan ilişkilerinin anlamı ne önce bunu düşün, ayrıca yaptığın seçimlerin sadece kendi hayatını etkilemediğini de düşünmelisin😔 Bu farkindaliklardan sonra bazı şeyler kendiliğinden değişecektir inan bana🥳 4-Gecmiste yaşanılan kırgınlıkları bugün aynen hissedip tekrar uzulebiliyorsan...Önce olaya mi yapana mi kirildigina

Fineshyt

@btw_fineshyt
·
SELAM SELAM SELAM BUGÜN HAYATTAN ÇIKARDIĞIM DERSLER SERİSİNİN 2. BÖLÜMÜNÜ YAZMAK İSTEDİM, CUNKU BEN BU ALİNTİDA BAHSİ GECEN KİSİYE YAZDİM- Öncelikle!! Listenin 1. sırasına konumuzla alakalı başlığı koyalım 1-KİMSEYİ GÖZÜNDE BÜYÜTME‼️‼️ Cidden..Yani senin benim gibi insan, gözünde büyüttükçe standartların yükseliyor, e malzemeyi görünce hevesin de sönüyor tabii.. Neyse bu konu hakkında daha fazla konuşmak istemiyorum 2-YAPABİLECEKSEN ERTELEME Bende ciddili bir erteleme problemi var ve şunun farkındalığını yaşadığımdan beri işleri biraz daha yoluna koymayı başardım✊🏻 3-Konusurken huzursuz olduğun kisilerle her adımını planlı at. Üstüne söz söylemeye gerek bile yok Ithnk.. 4-ÖZ SAYGİNİ ARTTİR İnsanlar ne der için yaşama gelecekteki ben ne derim diyerek yasa. 5-MUKEMMELİYETCİLİGİNİ GOTUNE SOK Mükemmel olsaydık 20 Nisan 1889'da dogardk- SAKAA 6-SÜREKLİ SİZİ YARGİLAYAN İNSANLARİ HAYATİNİZDAN CİKARİN Ne demiş atalarımız "Bu adamla bir kez daha görüşeceğime 3-4 dişimi çektirmeyi tercih ederim!" FRRR MELİKEYİ DİNLE HAYTTA KAL🙏🏻💕💗🫶🏻🎀 SİZİSEVİYORUM
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu gün sınıf sınıf gezip herkese laf atıyorum iltifatlar fln ediyorum bir sınıfa arkadaşlarımı görmeye gittim yerde 2 tane kız oturmuş biri ağrıyor ne oldu dedim aşk acısı çekiyorum dedi aaa dedim sende mi çektin dedi evet dedim ben aldatılınca çekmiştim üzülme fln diye moral vermeye çalışıyorum anlatıyorum olmuyor kalktım şey dedim yanlız acıya yancı olmuş buda kıza acıya yancı bulmuş gülmeye başladılar sonra şey dedim kıza hep gül hiçbir erkek için üzülme erkekler üzülmeye değmiyor hepsi beter olsunlar diyerek çıktım 🤣 Uzun lafın kısası o arabada bende olsaydım kimse acı çekmezdi bir şekilde herkesin moralini yerine getirirdimm
Gönderi kullanım dışı
“Dün ilk kez yayınlanan "Bu Dünyadan Bir Akıncı Geçti" belgeselinde Hakkari'den arayan Aydın Üsteğmen'in hikayesi yer alıyor. Özdemir Bayraktar'ın nasıl bir karakter olduğunu anlamak için bu gerçek hikayeyi okumak yeterli. 2007 yılında Yarbay Melih Gülova terör örgütünün uzaktan kumandalı el yapımı bombasıyla şehit edildi. Bu olay Özdemir Bayraktar'ın moralini altüst etti. Melih Yarbay, Şırnak'ta yürütülen İHA ve helikopter çalışmalarında birçok alanda yardımcı oluyor, yakın bir çalışma arkadaşıydı. Şehit olayının ardından terör örgütünden uzaktan kumandalı bir mayın cihazı ele geçirildi ve o dönem Şırnak'ta proje geliştiren ekimize destek talebiyle getirildi. Cihaz incelendiğinde seri imalata girmiş, şifreli, teröristler için ileri teknoloji kriptolu, TSK'nın kullandığı jammer cihazların bastıramadığı bir sistem olduğu anlaşıldı. İsmi Tol Qazi. Selçuk Bayraktar gece gündüz bu cihazı kırmak için çalışmaya başladı. Saatler süren mesaisi sonrası cihazların şifresini kırdı. Bu cihazlar teröristlerce birçok noktaya kurulduğu için buna bir çözüm geliştirmek gerekiyordu. İHA'lar için geliştirdiğimiz otopilot sistemi ile teröristlerden ele geçirilen cihazlar entegre edilerek tüm cihazların şifrelerini gökyüzüne yollayan bir sistem geliştirdik. Kurulan sistemle askerler hiç hareket halinde değilken mayınları kontrollü şekilde patlattılar. Eğer bunu başarmasalardı, belki oradan geçen askerler patlatılacaktı. Ancak bu başarı beklenmedik bir şekilde sonlandırıldı. Ortalık ayağa kalktı. Bu cihazlar bir yıl önce ele geçirilmiş, kimse bir şey yapmamış, rafta duruyormuş. Bizim ekibin bunu çözüyor olması, bazılarının bu konuda nasıl gevşek davrandığını açığa çıkaracağı için rahatsızlık yarattı. Daha sonra bu cihazlar bizden komple geri alındı. Bu bir anlamda şu demekti sahada
Biraz konuşalım mı 1000K? LÜTFEN
Bir gün önce bir ileti paylaştım. İletide sapık kullanıcının yazdığı sapıkça bir mesajdan bahsettim. Öncelikle destek mesajı atan, ilgilenen ve beğenen herkese çok teşekkür ederim. Sayenizde kullanıcının hesabı kapandı. Kendisi mi kapattı yoksa şikayetlerden mi kapandı bilmiyorum ancak kapandığını biliyorum. Peki o zaman neden böyle bir ileti yazıyorsun Dek? Çünkü bu olay benim konuşmam gereken konunun bu olmadığını fark etmemi sağladı. Ülkemizde her geçen gün kadın cinayetleri, çocuk cinayetleri, taciz, istismar haberleri daha da artıyor. İletimde sapık heryerde sapıktır demiştim. Çünkü bu adamların elinde olsa tec@vv#z de ederler. Cinayet de işlerler. Ve bunu yapmaları için hiçbir sebep yok inanın bana hiç yok hem de HİÇ YOK! Kadına taciz edildiğinde önce kadın ne yaptı diye düşünenlere, bu ülkede sadece açık kadınlar taciz edilmiyor Tesettürlü kadınlar, hamile kadınlar, yaşlı kadınlar, engelli kadınlar... Bu bir sebep olamaz o an kadının ne giydiği biz etken dahi olamaz. Her şey adamın kafasında bitmiştir. Eğer adamın kafasında varsa böyle bir şey yapmak yapar onun için ne giydiğinin ne önemi var? Hadi diyelim kadın olduğu için yaşanıyor. Yooo erkekler de taciz ediliyor. Erkekler de mi açık giyiniyor. Bebekler de taciz ediliyor. O da mı açık giyiniyor? Bezi mi kaymış? Poposu mu gözükmüş yoksa? Ağlarken cilve mi yapmış da adam onu mu mesaj olarak algılamış. Ve ya küçük bir çocuk ne yapmış olabilir ya ne yapmış olabilir? Hadi bu da mı yetmedi tamam size taciz edilen kedi, köpek, at, inek, kuzu, keçi vereyim belki onlara da suç bulursunuz sonuçta onlar da giyinmiyor. Mideniz mi kalktı? Daha yeni başlıyoruz. Cinayetler... Can almayı bile savunabilen insanların olması tüylerimi ürpertiyor. Birine çarpıyorsun BOM öldün. Ama onlar katil değil Suça sürüklenmiş çocuklar.
1000Kitap
Dün askima kotu haber verince moralini bozdu