Size vermesigereken çok güzel bir mutluluk varken, acıyı yüreğinize nakış gibi işleyen insana daha fazla anlam yüklemeye gerek yok...
Anlam bozukluğudur o...
Annemi bildim bileli hayatta hep mücadele halindeydi... Ben ayaklarımın üzerinde durmayı ondan öğrendim... Her ne olursa olsun, onu örnek aldım kendime... Hayat bana nasihatlerini dinleyebileceğim bir baba vermemişti...