kitabın konusundan ziyade okurken bana neler hissettirdiğini aktarmak istiyorum...Kitap çok akıcı anlatımı çok açık ve çoğu kitapta 50.sayfaya gelmeden kitabın konusunu hiç anlayamadığım olmuştur... :) Ama bu kitapta direkt konuya girişi beni kitaba hemen bağladı... Onca karmaşık bir hayat yaşanmasına rağmen sonucunda mutlu sona bağlanması beni çok sevindirdi açıkcası...Hani bazı kitaplara doyamayıp bir kaç kere okuruz ya işte bence bu kitapta tamda o kitaplardan...
Şimdi çorbalarda gelmişti... Sade bir et suyu çorbasıydı gelen... Onu gösterişli kılan hiçbir şey yoktu içinde... Bu saydam sıvının içerisinden tabağın üzerindeki desenleri görebilirdiniz... Ancak desen yoktu,tabaklar sadeydi...