Funda Kaya

Kaybetmiş insanları,kazananlardan daha yakın bulurum kendime. Onların yaşadıklarında çok daha fazla merhamet vardır, çok daha fazla acı.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kaybetmeye alıştıkça daha çok özgürleşiyor insan
İnsan ne iyidir ne de kötü, hem şeytan vardır içimizde hem de melek. Hangisini uyandırırsak, hangisini beslersek, o ele geçirir ruhumuzu .
Yol güzelse yürüyorum Müzik güzelse dinliyor, Kitap güzelse okuyorum… Muhabbet sararsa konuşuyor, Ortam güzelse oturuyorum. Minimalist yanıma sarılıp Kimselere çarpmadan, Kimseleri ezip geçmeden Köşeden yürümeyi seviyorum…
Gece,yaşlı şehirlerin kusurlarını örten siyah kadifeden bir örtüdür…