"Anımsar mısın, bir zümrüt ağaç altında oturuyorduk, senin gözlerinden yaşlar yuvarlaniyordu ve sen sevinçle ' suç yoktur!' diye bağırmıştın. 'Evet' demiştim ben de gözyaşları arasında, 'Suç yoksa, o zaman namuslu adam da yok. ' Hıçkıra hıçkıra ağlamış ve bir daha hiç görüşmemek üzere ayrılmıştık. "
"Zaten dostluk dediğiniz yüceltilmiş kavram da, gerçekte iki kişinin içlerini, içlerindeki bulaşık sularını karşılıklı birbirlerine dökmelerinden başka bir şey degildir"