"Gözleri olan insanlar mutluluğun ne olduğunu bilmezler". dedim bir süre sonra.
" O zaman ben, gözlerim olmadığı için duyabilme mutluluğunu biliyorum." diye cevap verdi hemen.
"Ah! Zihnimizdeki canavarlar ve hayaletlere kulak asmak yerine, gerçek hayataki kötülüklerle yetinseydik zavallılığımız ne kadar katlanılır, hayat ne kadar güzel olurdu."