Yeni bir söz bulsam, neye yarar ki? Söyleyemediklerimiz, ince bir sızı gibi... " Bazen söylemek isteyip de söyleyemediklerimiz boğazımıza kadar dayanır. Sonra kim ne kadar dayanırsa o kazanır.
Beslemek istemiyorum bu egomu,
Sadece berbat olurdu yalanlarla dolu bir hayat.
"Kurtar beni." derdim önceden.
Anladım ki kurtarıcım yok.
Kurtarıcım aynanın karşısında.