Ama insan belki de en çok yalnızlığa mahkumdu. Ve yalnızlık hangi kelime ile yan yana gelebilirdi ki? Ve insan belki de en çok unutmaya ama özellikle de yalnız olduğunu unutmaya mahkumdu
Bilmiyordum,bilemezdim;meğerse sessizliğin altında ortaya çıkmasında korkulan,onulmaz yaralaraçacak olan bir veda saklıymış.Meğerse sessizlik son sığınakmış