Ben en şiddetli kışların ürperten mevsimlerinin ardından yeryüzünü gülümseten çiçeklerle envai çeşit meyvelerle ve tekmil ihtiyaçlarla donatan baharları gördüm...
Kaçımız tanıyabildik kendimizi?
Baktığını görebilen, kâinatın muhteşem yapısını idrake yönelen kaç kişi var?
"Sen bizim Allah'ımızsın, isyanda olan gönüllerden uzak tut bizi Rabb'im," diyen yakarışların divanesi kaç kişi var?...