Gülistan

Gülistan
@g_tskrn
'Bir zamanlar güzeldi.'
Hacettepe Üniversitesi/Okul Öncesi Öğretmenliği
Ankara
Nizip
27 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ateş gibi, her hareketinden hayat fışkıran bir çocuktu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sarhoş olsun olmasın bütün kadınların yüzlerinde, hareketlerinde "Aman yarabbi, ne zaman bitecek!" diyen bir ifade vardı ve bununla bu geceyi değil, bu hayatlarını da değil, her şeyi, ama her şeyi kastettikleri besbelliydi.
Ben karanlık şeylerden bahsetmek için dünyaya gelmemişim. İçim tatlı, sıcak, neşeli şeyler anlatmak isteğiyle yanıyor.
Niçin yazılarındaki bütün insanların benzi soluk, yüreği kederli? Bu memlekette yüzü gülen, bahtiyar insan yok mu?