Kitap çok guzeldi herkese öneririm tek begenmedigim kısım diğer karakterlere çok yer verilmemesiydi bazi karakterlerin harcandığını düşünüyorum onlar icin daha fazla yer verilebilirdi
Ötanazi Okulu 4Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20234,097 okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu kitap hayatımda okuduğum en iyi kitaplardan birisi okumayan kalmasın herkese öneririm.. Baş karakterlerin ikisininde acı geçmişi var fakat ikisi bi araya geldikten sonra bı çoğu şeyin ustesinden geliyolar cok guzel gidiyor.Kitap cok güzel bir dille yazılmış cok begendim
Ben bu kitabı okurken iyi son sanıyordum sonda baya üzülmüştüm..Ama güzel kitap herkese öneririm çok güzel dille yazılmış.Beni çok derinden etkileyen bir kitap oldu
Tek beğenmediğim kısım ana karakterler dışında diğer karakterlere çok yer verilmemesiydi
Kar KüresiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202011,5bin okunma
Kitabı beğendim fakat kitabın sonu keşke böyle bitmeseydi... Kitap çok güzel dilde yazılmış tavsiye ederim herkese.Tek sevmediğim yanı kitabın sonu oldu bence böyle bir sonu hak etmiyorlardı karakterler.Esasda Oğuzun son güne kadar dayanıp 2 dakika dayanmamasi çok sinir bozucuydu bence .
Kitabı gerçekten çok beğendim herkese tavsiye ederim.Açık ara bu sene okuduğum en güzel kitaptı.Kitap Türkiyenin geleceğini anlatmış sanki.İnsana içten içe dokunuyor.En sevdiğim yönlerinden biri ana karakterlerin özellikle Eftalyanin bu kadar güçlü olması