gαmzє...

Terentius
Tek dileğim kimseye muhtaç olmadan yaşamak... Bütün ümidim kendimde.
Sayfa 84·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kötülüğü başka yerlerde aramayalım, bizim içimizdedir o...
Sayfa 78·Kitabı okudu
Edebiyat
Bence en katlanılmaz ve en korkunç olanı, uyanık olup da azap çeken bir ruhun hissettiğini anlatabilme olanağının olmayışıdır.
Sayfa 64·Kitabı okudu
Edebiyat
Terentius
"Onunla her şeyi paylaşmak zevkinden mahrum kalınca, hiç bir zevki tatmamaya hüküm verdim."
Sayfa 35·Kitabı okudu
Kim bilir bazı ruhlar için keder bir zevk, bir gıda değil midir?
Sayfa 47·Kitabı okudu
Edebiyat