Tüm sınır sisteminin tek yoneticisiydi beyin. Vücutta ne olursa beynin haberi olurdu, bir terslik olduğunda halletmek vücuda giren bir bakteriyi virüsü tespit etmek orduları gönderip imha etmek mutasyona uğramış hücreleri kansere dönüşmeden yakalayıp yok etmek.. hepsi beynin göreviydi. Bedende ki hayat beynin yönetimindeydi ama bu muhteşem mekanizmanın bir zaafı vardı üzgün olduğunda yapamıyordu işini umarsizlasiyor, yönetmek zorunda olduğu vücudu ihmal ediyordu. Kanser oluyordu bir çokları üzgün dikkati dağılmış beyinleri yüzünden