Herkes hayattan bir şey almak ister,ama ona bir şey vermek istemez.Çoğu kimse hayata menfaatçi,zorba ve asalak olarak atılır.Hayatın anlamını bu asalaklıkta ararlar.
Terk etmiş olduğum yada terk etmek üzere olduğum insanlar beni terk etmişlerdi. Burada ya da geldiğim yerde de olsam,geçmişi yeniden yakalama umudu boş bir beklenti,insan hiçbir şeyi bıraktığı yerde bulamıyor kızarmış palamutun kokusunu bile...