GmzErgn

Ne kadar değerli olduğunu, sana nasıl davranıldığıyla ölçme.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hâlâ keşfedemedim ben.
"Yaptığın en iyi keşif neydi?" diye sordu köstebek. "Bu halimle yeterli olduğum," dedi çocuk.
kendime not.
"Büyük şeyleri kontrol edemediğini hissettiğinde, burnunun dibindeki sevdiğin şeylere odaklan. "
:D
Bardağının yanısı dolu mu boş mu?" diye sordu köstebek. "Galiba bardağım olduğuna şükrediyorum," dedi çocuk.
o yüzden susuyorum.
"Doğrusunu söylemek gerekirse, çoğu zaman söyleyecek ilginç bir şeyim olmadığını hissediyorum," dedi tilki. Dürüst olmak her zaman ilginçtir." dedi at.