GmzErgn

Önce kendine iyi davran.
"İyilik görmek için bekliyoruz çoğu zaman... oysa kendine iyi davranmaya hemen başlayabilirsin," dedi köstebek.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Kendine iyi davranmak, yapabileceğin en büyük iyiliklerden biri," dedi köstebek.
Korumamız gereken o kadar çok güzellik var ki.
"Çok tuhat değil mi? Sadece dışımızı görebiliyoruz, oysa hemen her şey içimizde oluyor."
"Sahip olduğumuz en büyük özgürlüklerden biri, olaylara nasıl tepki verdiğimiz."