GmzErgn

Yapmayan var mı?
"Sence en büyük zaman kaybı nedir?" "Kendini başkalarıyla karşılaştırmak," dedi köstebek.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Başarı ne sence?" diye sordu çocuk. "Sevmek," dedi köstebek.
"Büyüdüğünde ne olmak istiyorsun?" "İyi kalpli," dedi çocuk.
"Çok küçüğüm ben, " dedi köstebek. "Evet, " dedi çocuk, " ama çok büyük bir fark yaratıyorsun. "

GmzErgn

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
4 günde okudu
·
2026 20. kitabı
Şermin Yaşar
8.6/10 · 842 okunma