Bu, insanlarla ilişkimi çetin bir sabır sınavına dönüştürür, benim insanlığım, insanların nasıl olduğuyla empati kurmaktan değil empati kurduklarıma katlanmaktan ibarettir... İnsanlığım, sürekli bir kendini yeniştir. Fakat benim yalnızlığa, demek istediğim, iyileşmeye, kendime dönmeye, özgür, hafif ve oyuncul bir havayı solumaya ihtiyacım var...