Gamzee

Herkese merhaba, öncelikle tekrar aranıza ve bu güzel platforma dönüş yapabildiğim için çok mutluyum. Son birkaç aydır halihazırda birikmiş olan mental yorgunluklarımın, dönem dönem beni boğan bazı hüzünlerin üzerine, beklenmedik zamanlarda çok yakınlarımın vefat durumları ne yazık ki bana çok zor durumlar yaşattı, art arda gelen can sıkıcı haberler, kötü gelişmeler beni epey yordu, yıprattı. Sadece biraz da olsa içimi rahatlatacağını, bana keyif veren şeyleri yapmaya devam etmenin, mutlu hissettiğim yerlerde bulunmanın iyi geleceğini düşünerek bu cümleleri yazıyorum, inanıyorum ki iyi de gelecektir. Bazen böyle anlar olabiliyor içinde seni boğan hüzünler cümleler ile çıksın gitsin istiyorsun içinden, hiç kimse ile hiçbir şey konuşmamayı istemenin aksine. Bu da öyle zamanlardan biri sanırım. Niyetim gülen güzel yüzlerinize kesinlikle gölge düşürmek olmadığı için şöyle devam etmek istiyorum; zor zamanlar da tıpkı güzel zamanlar kadar bitmeye mahkum tıpkı en zor gecede dahi sabah güneşin doğuşu gibi. Ve unutmamak lazım ki zor zamanlar güçlü insanlar, güçlü insanlar ise iyi zamanları yaratırlar. Umudumuz hep yarına ve bir sonraki güzel sayfaya.. Herkese ayrı ayrı keyifli okumalar.
Gamzee
Aramıza hoşgeldin Serdar 🌸 kayıpların için başın sağolsun 🙏🏻
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyi ki 2 dk mutlu oldum 5 dk sonra acısı çıkıyor.....
Hayata Tutunamamak
Gamzee
5 dk ise iyi gene. Benim genelde 3. dakikada başlar 💫
Sevgili Gregor Samsa; Sen bize hayatta önemsediğimiz, tribe girdiğimiz şeylerin ne kadar boş olduğunu anlatırken bile önemseyen birisiydin. Şimdi ruhunu teslim etmiş orada öylece yatarken bana da gördüğüm tüm böcekleri sana benzetme alışkanlığını kattın. Her böcek gördüğüm zaman dertlerimin saçmalığına bir kere daha gülümseyip sonra tekrar dertlerimi düşünüyorum. Umarım ben saçma salak şeyleri dert etmem, sen de tekrar uyanırsan eğer karşılıklı konuşma imkanı buluruz. Neyse ben uçuşa gidiyorum. Umarım kazasız belasız bir uçuş olur, görüşmek üzere. 👋
Gamzee isimli okura yanıt verildi
Gamzee
@haasancetin mütevazilik deyince de sen 😂😂