Gamze

Hikayemiz tek bir hikâye.Bütün romanlar,bütün şiirler,içimizdeki hiç bitmeyen iyi-kötü çekişmesi temeli üzerine kuruludur.Ayrıca bana öyle geliyorki,kötülük hiç durmadan yeniden canlanıyor,oysa iyilik,erdem ölümsüzdür.Kötülüğün hep yeni,taptaze bir çehresi vardır,oysa erdem dünyadaki her şeyden köklü ve saygındır.
Sayfa 455·Kitabı okudu
Reklam
İnsan yaşlandıkça herşeyden çok ölen tanıdıkları haber alıyor.
Sayfa 398·Kitabı okudu
Resmi bir terbiyenin kalp ağrısına tampon vaziyeti gördüğünü düşünmüşümdür sık sıl.
Sayfa 392·Kitabı okudu
Sadece yoksullar tembel olurdu.Tıpkı sadece yoksulların cahil olduğu gibi.Hiçbir şey bilmeyen zengin bir adan ya şımarıktı yada bağımsız.
Sayfa 377·Kitabı okudu
Cennet’e giysilerin kirlenmediği,yemek pişirip bulaşık yıkamak gerekmeyen bir yer olarak hevesleniyordu.
Sayfa 322·Kitabı okudu