Hikayemiz tek bir hikâye.Bütün romanlar,bütün şiirler,içimizdeki hiç bitmeyen iyi-kötü çekişmesi temeli üzerine kuruludur.Ayrıca bana öyle geliyorki,kötülük hiç durmadan yeniden canlanıyor,oysa iyilik,erdem ölümsüzdür.Kötülüğün hep yeni,taptaze bir çehresi vardır,oysa erdem dünyadaki her şeyden köklü ve saygındır.