23 Nisan'a özel "çocuktu" rozeti var tüm okur profillerinde. Sadece gönüllü kütüphanecilerde ve moderatörlerde yok. Biz çocuk değil miydik bir zamanlar? 🙈
İçindeki çocuğu sevgiyle büyütenlerin, çocuk neşesini koruyanların da günü kutlu olsun. Güzel ve mutlu yarınlar bizim olsun. 💞🌸